Fylleinlägg eller nått

Jarå, det har varit en trevlig kväll, det har det. Och den avslutades hos Sandy och Barret med några avsnitt "Sunes jul". Precis som det bör om man vill sluta på topp! En favoritdel ur kalendern som vi hann se;



Rudolf: Ut nu. Håkan?
Håkan: Nej.
Rudolf: Va?
Håkan: Kan vi inte åka fram till en gran och hugga den från bildörren?
Rudolf: Nä, nö va, varför då?
Håkan: För att jag är trött i benen.
Rudolf: Jamen sluta nu Håkan, kom nu!
Håkan: Då sitter jag hellre kvar i bilen.
Rudolf: Jaja okej gör det då. Men flåsa inte så mycket, det blir imma, svårt att få bort! Du får andas lite försiktigt. Hej så länge då.

Och så kommer det bästa. 


Najs kväll hörrni. Och jag är jävlans nöjd här nu, för jag har inte stavat fel en enda gång! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0