Dagens Soundtrack

Åh, då var det slut på jobberiet på glassfabriken. Känns som om jag får sommarlov nu. Det får jag i och för sig inte, så vi byter ut ordet till något annat passande. Vad sägs om "semester"? Passande då att Lini ringde och berättade att vi ska åka till Sparreholm några stycken för att bada. Mysigt! Älskar att bada på kvällen. Perfekt semesterinvigning!

Tänkte ha ett soundtrack för idag, och vad passar väl bättre än den låt som var min aboluta favoritsommarlåt när jag var liten, den låt som är det bästa outrot någonsin (plus i kanten till de som minns till vilket program). Nostalgi när det är som bäst.



PS. Om ni fortfarande undrar så kan jag nu avslöja vad det var som fick mig att ta till "Pepparns kraft" häromdagen. Men det blir senare! DS.

Kommentarer
Postat av: Madde

Men det där var för enkelt - Hajk! :D Det känns himla konstigt att sluta jobba eftersom vi precis börjat ju, iaf känns det så i min skalle. :P

2008-08-01 @ 00:41:38
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Haha Visst är det Hajk! Joo, jag förstår hur du menar, absolut :P

2008-08-01 @ 13:22:15
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0