En fredagsinsikt

I fredags kom jag att tänka på en sak. Vilket jag borde skrivit om i fredags istället för idag, men glömsk som jag är tappades tanken bort. I vilket fall som helst så var det en tanke som gjorde mig glad.

Jag kom på att jag då hade jag jobbat i två veckor redan på GB, vilket innebar att om en vecka (räknat från i fredags) så hade jag redan jobbat hälften av tiden på GB, och Lini kommer hem från Cypern. Om ytterligare en vecka har Jay kommit hem och det är Malmamarken, så jag får utan tvekan träffa alla som jag saknar så mycket. Sedan är det bara två veckor kvar av jobbet, precis så länge som jag i fredags jobbat totalt här på GB. Två veckor som verkligen rann iväg. Och sedan åker jag till Paris i en vecka!

Tänk er då att eftersom det är tisdag nu är det ännu närmare den där halva tiden på GB. Ahh, najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0