Hur jag gör med mina mejl

Varje dag får jag några mejl från astrology.com. Jag vet inte hur de började komma från första början, men jag klagar inte. Sånt är ju bara kul tycker jag. I vilket fall som helst så är det tre olika sorter man får varje dag; Daily Horoscope, Singles Romantic Horoscope och Couple Romantic Horoscope.

Nu är det så att jag har märkt hur jag gör när jag får de där mejlen. Om det står bra saker, så behåller jag mejlet, ifall jag skulle må dåligt och vill få lite peppning eller bara känna att "Jaha, det här är kanske en bra dag i alla fall", ni vet. Då är det tänkt att jag kan gå in där och kolla. Det gör jag aldrig. Men jag ger mig i alla fall möjligheten. Idag sparade jag den här (inte lika bra som det kan bli, men ändå ganska najs):




Om det är dåligt så tar jag inte till mig det jag läser för fem öre. Och för att hindra det ytterligare från att påverka mig så tar jag bort inlägget. SWISH! säger det, och så är det borta. Nu kan det inte skada mig mer. Detta mejl kan be sin sista bön:





I've got the power! Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0