Helgen som gått

Ännu en helg har gått. Och det var en riktigt trevlig en tycker jag. I fredags var jag som ni vet hos mamma, men det blev varken ridning eller bio. Det blev istället shopping och övningskörning. Dessutom så påbörjade jag en sak som jag kanske berättar om senare.

I lördags var det glamourtema på Amazon, där vi så småningom hamnade. Men först var jag och Lini hos Derne, som kunde skryta med en ny och het dator. Sedan begav vi oss till Johanna där även Sofia, Frida, Linus, Johansson och Hole var. Det var himla trevligt och tiden bara rann iväg. Alla tjejer valde höga klackar till kvällen, så det tog väl ett tag att gå till Amazon. Men det gjorde inget, för det gjorde bara att både en och sju hann förlova sig med varandra. Eller i alla fall säga att de förlovat sig. Har det på film till och med. Själv var jag förlovad med tre. Och innan vi gick in satt jag, Lini och Derne och filosoferade på en parkbänk. Det var trevligt. Timmarna inne på Amazon har jag inte så starkt minne av, men timmarna gick undan väldigt fort i alla fall, och för första gången någonsin spelade det ingen roll hur många det var där. Det var najs hur som helst. Och efteråt träffade vi på en galen australiensare som hette Dean McNågonting. Helt galen var han. Sedan gick vi och hämtade Osis, Johannas otroligt söta golden. Därefter var det efterfest hos Johanna som gällde, och dit hade det kommit någon som kallades för Lull. Han och Osis blev kära. Sedan gick jag hem. (Och inte behövde jag tvätta ansiktet heller, då Osis tvättade mitt ansikte typ tre gånger) (Okej, det där sista var ett skämt. Osis slickade mig säkert i ansiktet fyra gånger, men inte blev ansiktet renare av det.) OBS! Bilderna är lånade av Frida.

 

  Proppis, Johansson, Hole och Linus Sofia och Johanna


Och i söndags gick det mest ut på att softa järnet inför idag, dvs. min första arbetsdag på GB denna sommar. Så allt jag gjorde var att ta en vända till sommarstugan. Det var mysigt. Ett bra avslut på en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har alldeles rätt... det gjorde inget att det inte var så mkt folk på Amazon... det var kul!

Och jag vill jättegärna se dina filmer :P

2008-06-30 @ 23:51:25
URL: http://fridaledenvik.blogg.se/
Postat av: AnnG

Frida: Jaa, det var verkligen jättekul! Haha Det kan vi ordna ;D

2008-07-01 @ 07:22:18
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0