Min definition av kärlek

Jag har aldrig varit så rörd som när jag såg ett särskilt klipp igår natt. Jag tänkte att "det bara måste jag ha med i bloggen imorgon!" Synd bara att Alex Schulman upptäckte det samtidigt. För både han och Lini har haft med det i sina bloggar idag, så det finns ju risk för att det blir lite tjatigt nu. Men jag bara måste ha med den här.

För vet ni, det är precis det här jag kallar kärlek. Och om himlen finns, tror jag att det är precis så här det kommer bli när jag får träffa mina älskade hundar Alexander och Madonna där uppe. Som jag saknar så att det gör ont. Aldrig har jag blivit så rörd av ett klipp som det här. Och jag tror att ni kommer förstå varför när ni ser det, i alla fall om ni har haft/har djur/vänner/nära & kära. Jag vet inte vad det är, men jag vill verkligen att ni ska förstå det så otroligt fina i det här. Gör ni det?


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, jag älskar den där videon. Tänk vilken lycka som återuppstod mellan två män och ett lejon! :D <3

2008-06-25 @ 16:27:20
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Jaa, den är så himla fin! :D

2008-06-26 @ 09:05:33
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååååh, det var det finaste jag sett. helt otroligt. Förvånade mig själv av att jag fick en tår i ögat

2008-06-26 @ 12:51:15
Postat av: AnnG

Sofia: Eller hur! Precis så känner jag med! Jag grät floder när jag såg det!

2008-06-26 @ 17:03:16
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0