Nya maskiner

Den här dagen har varit najs. Hann med både gym och umgänge med en gos-Annski. Och gissa vad? På gymmet hade man bytt ut så gott som alla maskiner! Det var underbart att träna idag! Så.. mjukt och fluffigt på något vis! Oj, många utropstecken efter varandra här. Men det visar ju bara hur mycket jag gillar det, eller hur? Som det är nu skulle jag styrketräna varje dag om jag kunde.

Efter en vända hem igen så bar det av mot Annski. Det var precis vad jag behövde! En massa prat och mys med rostade mackor och en gullig film. På tv gick "Medan du sov", och den passade bra denna kväll! För er som inte vet så handlar den om en tjej (Sandra Bullock) som räddar en kille (han-med-ögonbrynen) från att dö. Killen hamnar i koma, och alla får för sig att tjejen och killen i koma är förlovade. Tjejen blir kär i en av hans familjemedlemmar, som i blir kär i henne också, men som inte tror att han har en chans eftersom hon är förlovad... Ja, ni hör ju. 

Fast fulländad hade dagen varit om jag pallrat mig iväg till Hasses körskola så att jag kunde börja plugga lite i pärmarna. Jag har inte hållit på något där än, skrev ju in mig för inte så länge sedan. Får väl ta nya tag imorrn! När jag väl kommit igång blir det nog fart. Vill ju gärna skriva upp innan september i alla fall. Kan någon tala om för mig vad den nya lagen ska vara bra för?

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är den nya lagen? Att man måste skriva upp och köra upp samma dag? Fan, jag som inte ens börjat övningsköra än...

2008-06-25 @ 10:35:26
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Som det är nu kan man köra upp inom ett år om man klarar uppskrivningen, men från och med september har man bara två månader på sig. Och du, inte jag heller, jag övningskör första gången imorgon! :P

2008-06-25 @ 11:58:01
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0