Robert Gustafsson briljerar

En av mina absoluta favoriter i de flesta sammanhang är Robert Gustafsson. Inte nog med att han är en stor komiker. Han är en fantastisk bloggare också. Han skriver tillsammans med sina Killingkolleger på Killingbloggen. Alla i gänget är bra på sitt sätt, men han är bäst, för han har alltid unika upplevelser att dela med sig av och han gör det på ett väldigt välskrivet och vackert sätt. Här nedan får ni ett komplett blogginlägg (jag har lagt in samma film som han lade in i inlägget) av honom. Vill ni sedan läsa fler inlägg är det bara att klicka här.



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, ja Sawyer är hetast men jag tycker ändå att Jack är sötast. :)



Men gud vilken sorglig historia! Haha... Jag känner igen mig lite i det där - för ett par månader sedan trampade jag utan att tänka ihjäl en spindel och fick världens ångest över att jag avslutat ett annat liv. :P Men min historia är inte lika intressant och poetisk som Roberts ;)

2008-06-28 @ 23:16:54
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Jaa, jag har inte riktigt kollat på det så mycket så jag vet inte riktigt, men det ska undersökas, det lovar jag! ^^



Jaa, och han har massor av sådana där vackra historier på lager verkar det som! Otroligt! Men gud vad gullig du är! En spindel liksom :P

2008-06-29 @ 12:20:06
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0