Att tvätta fönster som jag

Jag har nu tvättat tre fönster. Och en fjärdedel av den tiden det gått åt, har jag ägnat åt att leta. Jag har letat efter rengöringsmedlet, och jag har letat efter tvättsvampen. Saker jag en minut tidigare använt, var puts väck. Tills jag upptäckte att de ju faktiskt stod där jag ställt dem, men eftersom jag trodde att jag redan kollat där förut sprang jag runt som en hattifnatt och letade vitt och brett. För att tillslut hitta dem där, bakom gardinen. Där jag ställde dem för att de inte skulle vara i vägen, där jag ställde dem för att det var det mest troliga stället att hitta dem på om jag nu skulle glömma bort dem.

Jaja, jag har i alla fall upptäckt att jag tycker att det är kul att tvätta fönster. Who knew, liksom. Och är det timlön man får om man är fönsterputsare, vet jag definitivt vad jag ska satsa på.

Ka-ching!

Kommentarer
Postat av: lina

du kan få tvätta mina fönster - för lite bohemian raspberry. deal? ;)

2008-11-20 @ 17:54:17
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

lina: That's an offer I just can't refuse! ;D

2008-11-21 @ 11:35:25
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0