Inte riktigt som vi är vana att se honom



Kolla mellan 1:08 och 1:38. Visst är det han? Visst är det allas vår Björn Gustafsson, som raggar upp en tjej, och råhånglar med en annan på slutet?


Det är i den franska filmen "Les Grandes Personnes", där en familj kommer till Sverige för att semestra, och tjejen i familjen träffar en svensk kille (som alltså spelas av Björn). Nu är jag nyfiken på om den här filmen kommer förändra lite av fransmännens syn på Sverige och svenskar. Och om det i så fall blir till det bättre eller det sämre.

 

Själv vet jag inte vad jag tycker om det här. Efter att ha sett "Ratatouille" till exempel, blev jag mer förtjust i Frankrike och Paris in particular. Men jag vet inte om en skitstövel till svenne kommer ha samma effekt på fransmän, även fast han är söt.


Aja, de får ju se vår fina natur i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Får känslan av att jag inte skulle gilla hans karaktär i filmen ;P;S

2008-11-22 @ 20:27:07
Postat av: Parisa

- Jag bor mest hos min pappa. Hos min mamma varannan helg. Men hur blir man om man växer upp ho sin pappa? Man?

2008-11-23 @ 10:40:28
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: AnnG

Sofia: Jag tror att du och jag fick samma känsla ;P

2008-11-24 @ 09:06:20
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ja, vad är dte för film?

2008-11-26 @ 08:07:45
Postat av: AnnG

Anna: Haha, tror att det ska föreställa en fransk komedi ;P (för namnet har jag ju skrivit, så du frågade väl inte om det?)

2008-11-27 @ 11:55:33
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0