Hur fort gick det nu då?

Jag städade alltså mitt rum igår. Fast jag började under tiden som jag pratade i telefon med Jessica, så jag har inte alls så mycket koll som jag trodde att jag skulle ha nu, eftersom jag glömde att ta på mig stegräknaren. Jag hade på mig den under första etappen (som enligt stegräknaren varade i 3-4 minuter), men det är allt. Skulle tippa på att det hela tog en kvart. Det är ganska mycket snabbare än jag trodde. Fast det har nog att göra med att jag efter en tid med klädupphängande och vikande tappade sugen, och gjorde det hela enkelt för mig genom att transportera resterande klädhög från golvet till garderoben. Vilket innebär att det snart kommer vara en liknande klädhög på golvet inom en snar framtid.

Till mitt försvar kan jag säga att jag hade bråttom att halloweenifiera mig. Då får man faktiskt fuska lite. Säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0