"Some Grey Bloke" in my heart

Jag snubblade över en helt underbar karaktär pån youtube häromdagen. "Some Grey Bloke" kallas han för, och hans funderingar kring livet är alltid lika kul att lyssna på. Den här killens liv kretsar kring datorn, och alla han ser som sina vänner är sådana han endast pratat med över internet. Han tycker att hans förra fru är självisk för att hon inte ville ha trekant med honom och hennes kompis, medan han ställer upp för frugan genom att bland annat gå och köpa mattor på IKEA med henne. Han tycker att gymmen borde informera om att man borde gå dit för att faktiskt få resultat och att det inte bara räcker med att man är medlem. Och väldigt ofta funderar han kring saker som religion och pedofili. 

Han som kom på den här snubben är min idol. Jag är verkligen nyfiken på hur han kom på den här mannen. Some Grey Bloke är grå, men bara till färgen. Han är mer great än han är grå, kan man säga.
 

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hahaha! That's bloody brilliant! Måste bara se mer. <3

2009-04-29 @ 19:03:54
Postat av: sofia

haha vad stört. :P

2009-04-29 @ 19:07:59
Postat av: AnnG

Jessi: Haha, först tänkte jag säga typ "Oh, shrubbery", men sen kom jag på att det inte passade just här! ;D Do it! It is brilliant indeed <3



sofia: haha, en mycket charmig man ;)

2009-04-30 @ 10:08:31
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, love till snubben! <3

2009-05-08 @ 20:54:49
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: hihi, indeed <3

2009-05-09 @ 12:00:38
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0