Datorernas motsvarighet till "myrornas krig"

Myrornas krig. Så beskriver man ju oftast det som pågår i en tv som är helt åt helvete, för att uttrycka det på klarspråk. Kan ju säga att vår dator gör sin egen lilla version av myrornas krig. Det ser ut som Star Wars på skärmen - olika färger blixtrar förbi kors och tvärs, som när det fightas med ljussvärd i nämnda film. Det är som om Luke Skywalker och Darth Wader blivit helt från vettet och i sin besinningslöshet fastnat i min dator.


Bäst för mig att det här inte har något att göra med mitt ständiga nynnande av Star Wars-melodin. Då kan jag fara åt helvete.


Kommentarer
Postat av: anna

hm det låter ju inge bra :P

2009-04-22 @ 19:14:15
Postat av: AnnG

anna: haha :P

2009-04-23 @ 16:38:07
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0