Körkort och det där

Jag håller på och spelar Bonniers trafikskola 2009 för fullt, och snart är jag klar! Det är riktigt bra om man vill lära sig! Mycket bättre än de där pärmarna de har på körskolan ni vet. Idag lärde jag mig till exempel att alla bilar gjorda från och med 1989 måste ha katalysorer. Fatta, katalysatorer (ni vet, det som gör bilar miljövänligare) OCH Berlinmuren föll, precis på samma år. Två saker som förändrade världen skedde då. Det måste väl per automatik betyda att mina vänner och jag, som föddes det året, är av en årskull som kommer förändra världen? Visst? Coola är vi i alla fall.

Jag har övningskört en del med mamma nu också, och de senaste gångerna har det gått jättebra! Jag kan knappt tro det! Alltså, jag kan förstå att det går rätt bra, det borde det ju göra för en person förr eller senare (där jag är i den sist nämnda kategorin), men själva innebörden av detta har jag svårt att ta till mig. Nämligen det att jag kanske tar körkort snart, om det nu inte blir så att jag dör eller något annat som gör att jag stoppas i min utveckling. DET kan jag inte fatta.

Fast, först måste jag ju klara ett teoriprov och en uppkörning. Och då vore det nog rätt bra om jag hade iallafall något av det inbokat. Vilket jag såklart har.


PS. Det där sista var ljug.


Kommentarer
Postat av: Märdie

Haha <3



Jag har bara övningskört twice, så du kan känna dig bättre än åtminstone en av dina vänner ;P

2009-08-13 @ 01:06:02
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Bellz

Sv: Det hade jag inte ens tänkt på.

Men du har ju alldeles rätt man ser inte Edward i det Japanska omslaget ^^



Hoppas du får en bra dag :)

2009-08-13 @ 08:15:14
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Bellz

Sv: Jag tror att du har rätt, det är antagligen hennes kille på bilden ^^

2009-08-13 @ 17:00:10
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Angelica, jag har det inbokat!! :S Hjälp! Har du gjort halkan än? Vi ses på lördag :)

2009-08-13 @ 22:30:47
Postat av: Elin Jay

Det var jag som skrev, men det syns inte fast jag skrev! :S

2009-08-13 @ 22:32:10
Postat av: AnnG

Märdie: Haha vad bra :P It's you and me, Märd! <3



Elin Jay: Gaah! Shit vad spännande! :D Jag vet att du kommer klara det galant! Nej, halkan borde jag nog också boka in.. :P Haha



Det gör vi babe! <3

2009-08-14 @ 17:20:18
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du kommer att ha ditt körkort in no time tror jag! :) Vart har du fått tag på Bonniers trafikskola 2009?

2009-08-20 @ 16:38:08
Postat av: AnnG

Emilia: Tack, vad du är söt! Pappa och jag köpte det genom Homeenter, eftersom vi redan var medlemmar där och det var billigast. 380: - tror jag att vi gav :) Jag lär ju inte behöva det när jag är klar, så är du intresserad så skulle vi ju kunna ordna så att du får ett Bonniers trafikskola 2009 lite billigare än jag gav för det ;P

2009-09-06 @ 20:15:39
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0