Jag har min mobil i tryggt förvar, jag har min mobil i tryggt förvar...

Okej, nu är det så här. Jag vet inte var min mobil är. Och som vanligt när jag inte vet var den är så är batteriet slut, vilket innebär att jag inte kan ringa efter den. Sista minnet jag har med den var från igår på Amazon (när vi såg Jessica, Karrow och hennes boyish äga i "Rampfeber"), så det var antingen igår eller idag den hamnade där den inte skulle. Så om ni vill få tag i mig och/eller undrar något så når ni mig på hemtelefonen, genom mail eller på fejjan (a.k.a facebook).

Och så börjar jag ju nya jobbet imorgon. Ska bli spännande! 


Vad jag ska göra nu? Fortsätta med affirmationerna, eventuellt leta vidare.  

Kommentarer
Postat av: lina

jaha, därför du inte svarade på mitt sms igår :) har du hittat den? gick det bra på jobbet?

2009-01-08 @ 10:13:19
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

lina: precis :) hoppas på att få läsa ditt sms inom en snar framtid! på jobbet gick det bra, men har tyvärr inte sett skymten av min älskade mobile än! troligast just nu är att jag tappade den samma kväll som vi såg rampfeber, och det enda jag inte kollat än är lisells bil. ska höra av mig till henne och hoppas på det bästa! vill verkligen hitta da mobile, det är massa bilder på den (bl.a LinnG-bilder från nyår!) som jag inte fört över på datorn än! sorgligt om det försvinner ju. blev många utropstecken, men jag är så himla worried!



pöss

2009-01-08 @ 19:22:42
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Sofia

har du hittat den nu då? :O hur går det på jobbet? vi måste snacka snart - jag saknar dig ju!

2009-01-12 @ 13:07:57
Postat av: AnnG

Sofia: Nää, den är som bortblåst tyvärr, fast det känns som om den måste vara någonstans! Jobbet ser ut att bli bra, det är roliga arbetskamrater jag har :)



Ja det måste vi! Jag saknar dig med ju babe, massor massor! <3

2009-01-12 @ 20:43:03
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0