Konsten att irritera


Det finns en kille (eller man eller gubbe, vad vet jag) på msn som skriver varje gång jag loggar in. Och varje gång har jag försökt förklara att jag inte förstår. Varje gång är det samma sak - han fortsätter att skriva, på det sättet jag inte förstår. Antagligen för att han inte förstår att jag inte förstår. Ni kan se ovan hur jag till slut reagerade.

Något jag undrar väldigt mycket över är vad han egentligen anser att vi får för utbyte, vad det faktiskt är som får honom att skriva till mig varje gång vi är inne samtidigt, eftersom det inte verkar som om någon av oss förstår vad den andre skriver.

Och trots att han försöker, så hjälper det inte med blomman. Jag kan inte sluta undra, vad vill människan?



Kanske är det här anledningen till varför jag använder msn så sällan?

Kommentarer
Postat av: Ams

haha, stackars lilla människa. han kan då inte ha mycket till liv. eller så är det någon som förstår precis vad du säger, men som tycker att det är kul att retas. det finns mycket konstigt folk därute. :P

2009-01-09 @ 19:47:08
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Du kan inte bara blocka honom då? :P

2009-01-09 @ 22:42:32
Postat av: Elin

Haha, ta bort honom då Angelica! :D <3

2009-01-09 @ 22:52:55
Postat av: AnnG

Ams: Haha Jaa, det har du mycket rätt i. Och det verkar indeed som om han är en av dem ;P



Emilia: Haha Joo, det ska jag göra! Det är bara det att jag blir så irriterad att jag klickar bort rutan när han skriver, och eftersom han inte finns på min lista så kan jag inte blockera förrän han skriver igen :P inte förrän efteråt kommer jag på att jag borde ha blockat honom när jag hade chansen :P men nästa gång!! :D (en sekund efter det här skrev han, så nu är han blockad! :D)



Elin: Haha Ja, nu är han borta, och det verkar ha varit den enda lösningen! ;P <3

2009-01-11 @ 17:21:31
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHA, den enda möjligheten att skydda sig från sådana människor är att inte ge ut sin mailadress - och om det inte fungerar får du blockera. Du är så söt, för jag vet att du inte vill vara dum mot folk och såra dem - men du måste säga ifrån. Iofs fungerar det ju inte i sådana här lägen då han inte förstår dig. ;P

2009-01-11 @ 18:23:00
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha... vilken störd.. men du kan ju iaf blocka honom utan att han ska behöva skriva igen.. gå in på ditt namn - personliga inställningar - sekretess - där ser du vilka som har dig.. sen äre bara o blocka :P

2009-01-12 @ 12:58:41
Postat av: Anna

haha ta bort och blockera honom?:P

2009-01-12 @ 15:42:26
URL: http://annaaskri.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Haha Joo, jag får försöka lära mig det :P Pöss pårej snutt!



Sofia: Åh, bra, det kan vara bra att veta inför framtiden! :P nu är han nämligen borta för alltid! :D



Anna: Haha Ja, bra idé, och nu är det gjort! ^^

2009-01-12 @ 20:33:26
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0