Get this party started!

Ikväll ska vi till Sandy och ha det time of our lives. Underbart! Jag minns första gången vi hade helkväll hos henne några stycken. Det var jag, Sandy, Jay och Josse. Vi spelade TP, såg "High School Musical", "American Pie - The Naked Mile" och somnade till "Ace Ventura". Det var en mysig kväll. Om än ganska trångt, när vi låg där, tre (av fyra) stycken bredvid varandra i en inte särskilt bred säng. Men det gjorde ingenting. Vi hade ju så kul! Det var för över två år sedan, när hon ännu bodde kvar hos sina föräldrar. Och nu blir det i hennes och hennes pöjkväns lägenhet, med skillnaden att det kommer ganska mycket mer högljutt, och ganska mycket mer folk. 
 
Är övertygad om att det kommer bli en toppenkväll, som alltid med mina bästa.


Och nu när jag ändå är inne på det kan jag ju passa på att visa min favoritdel ur Ace Ventura, som är under de första 30-40 sekunderna av det här klippet.



Jim Carrey är inget annat än ett geni. Särskilt i "Dum & dummare". Och där med basta (hör du det, Lini?)!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Älskar dig! <3

2009-02-01 @ 21:11:42
Postat av: AnnG

Sandy: Och jag älskar dig! <3

2009-02-03 @ 10:38:20
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0