"Akta trädet, PANG! Oh! Däär"

När jag var liten hade jag en absolut favorit bland mina videofilmer. Den är nog den filmen som jag sett flest gånger, ja efter "Titanic" såklart. För visst var det väl så när man var liten, att när man sett en film som man verkligen gillade, så tyckte man att det mest logiska var att se den en gång till. På en gång. Så spolade man tillbaka den, och började om. Om "man" inte gjorde det, så i alla fall jag. Och då i synnerhet med "Djungel-George". Åh, vad jag älskade den filmen. Och gör såklart fortfarande, sentimental som jag är. Och Brendan Fraser, honom tyckte jag nästan lika mycket om som filmen. Det har ändrats efter att ha sett filmen idag. Nu gillar jag honom mer. Vilken drömkille, den där George!



Kommentarer
Postat av: Milli

Jag älskade också Djungel-George när jag var liten! :D

2009-03-14 @ 08:49:26
Postat av: Jessi

Fasen vad jag nötte den! Love it! Always will.

2009-03-14 @ 14:31:28
Postat av: Märdie

Ja, Djungel-George är underbar :)

2009-03-14 @ 16:48:19
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: jonas

Fuck tingeling fuck hela värdelen för 1 av mina grabbar är som 5 av dina!

2009-03-15 @ 04:06:21
Postat av: AnnG

Milli: Det är rätta takter! :D



Jessi: Hihi, den är sannerligen värd att nöta! Tänkte nästan ha med din favoritdel - "This is where we throw our heads back together, and laugh! HAHAHA" Eller den där scenen vi pratade om på msn, där George just kommit ur duschen ;D´



Märdie: Indeed, indeed :) <3



jonas: Jävla fyllo! ;D

2009-03-15 @ 16:41:43
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0