"Det är ju han, det är ju han!"

Det är konstigt det där, vad som kan göra en glad. Jag exempelvis, har blivit helt till mig de gånger jag sett Melodifestivalen i år, under Henrik Dorsins "mellanakter", med Pihlman och Pål. Anledningen till detta är en av skådespelarna som figurerar varje gång. Jag har skrivit om honom tidigare, och varje gång jag sett det har jag hoppat upp och ner och skrikit "Det är ju han, det är ju han!"

Mitt sällskap har inte riktigt varit lika entusiastiska. Och jag får alltid en känsla av att de inte förstår mig. Att de inte riktigt vet vad jag dillar om. Och det kan stämma, för jag är inte särskilt sammanhängande i sådana stunder. Jag tror till och med att Camilla sa att "Men Angelica, jag förstår inte vad du säger!" Det var när jag först upptäckte det, när vi såg på det som visas i första klippet nedan. Jag kan ha haft svårt att sätta ihop meningar, så till mig var jag.

Men ni ser väl, eller hur? I och för sig gör det ingenting om ni inte ser det jag ser. Det får mig att känna det som om jag har en hemlighet som ingen annan kan förstå. Men om ni ser, så gör det heller ingenting, för då kan jag släppa den där känslan av att jag är helt ute och cyklar.


Ur årets melodifestival. Kolla in han som spelar de olika rapparna.

Och så kollar ni in killen här. Ur "Ebba och Didrik".



Så. Nu till den stora frågan. Ser ni vad jag ser?

Kommentarer
Postat av: Märdie

Jag vet - det är han som spelar Mårten! Jag upptäckte att han var med redan i första mellanakten och blev även jag helt till mig. Som tur är för mig, är också Amanda en Ebba&Didrik-fantast så jag har haft någon som kunnat relatera till det hela. ^^ Visst är det märkligt att du och jag är så lika när det gäller vissa saker? <3



P.S Jag vet varför han är med i Melodifestivalen - han var nämligen med och producerade Grotesco, du vet den där humorserien med Henrik Dorsin? Han står säkert bakom hela denhär grejen också. :)

2009-03-09 @ 02:21:41
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Märdie: Hihi, jaa, det är märkligt det där! Jag upphör aldrig att förvånas över att du och jag är så lika i så mycket <3



Näe? Coolt! :D Hade jag verkligen ingen aning om! Härligt med lite insiderinformation! Du kan du! :)

2009-03-09 @ 18:30:44
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0