Tills vi ses igen



Hej!

Imorgon åker jag till Italien litegrann, kära du, så lär väl inte höras förrän nästa onsdag. Jag skickar med en bild så att du får se hur det ser ut i Terracina. Förhoppningsvis är det bra väder, god mat och fina upplevelser. Och jag kommer tänka på dig hela tiden. Det vet ju du. Jag skulle vilja skriva något fint här, så där fint som du skrev till mig. Men det går inte, inte så fint.

Så nu blir det en massa mysiga gränder, Colosseum, pasta, pizza, sol, bad, Pompeji, Ponzaöarna, snorkling och spabesök. Och det italienska språket. Vet du om att jag kan lite italienska? "Sono svedese. Non parlo italiano molto bene. Parla inglese?". Så ska jag säga när jag träffar en italienare och behöver fråga om något, det har jag bestämt.

Längtar tills vi ses igen!

Puss, din Angelica


PS. Jag tänkte åka och kolla in New moon-inspelningen i Montepulciano. Ska jag hälsa Robert Pattinson från dig? DS.

Kommentarer
Postat av: lina

haha lite schulman över't. det här med "personliga" brev känns som deras grej :D i like! vi ses när du kommer hem! <3

2009-05-27 @ 10:30:15
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: anna

haha jag är avis :D hälsa pattison :) pussis

2009-05-27 @ 13:06:10
Postat av: Märdie

du är så söt! hälsa rob! vi ses snart igen, kära du! hugs and kisses <3

2009-05-27 @ 22:57:44
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åhh, vad roligt att åka dit! :) Om du ser några kändisar får du ta kort på dem :P

2009-05-30 @ 14:02:09
Postat av: AnnG

lina: åh, det tar jag som en komplimang! :] <3 det gör vi! saknar daj!



anna: haha äsch ;P ja, om jag sett honom hade jag stoppat honom och sagt: "excuse me! stop! don't walk away! I have to say hi from my friend anna!!" och så kanske jag hade överfallit honom eller nått. jag skulle nämligen vara så till mig att jag inte skulle kunna kontrollera mig själv, whatsoever. och sedan skulle jag bli arresterad och hamna i finkan! läskigt!



Märdie: aw, DU är söt fina du! det gör vi, dear! pusspusspuss <3



Emilia: Ja, det var visst lite längre dit än jag först trott, men åh vad det hade varit najs att se dem in action! :)

2009-06-03 @ 20:31:10
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Bellz

Å tack så mycket! :D

Vilken otur att bussen skulle varaförsenad just då!



Haha jag håller med dig, undrar om han bara spelar eller om det är på riktigt?

Spelar han bara så är det väldigt bra spelat! :D



Tack så jätte mycket för din kommentar!

2009-06-03 @ 21:19:02
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

svar: nej jag har inte hellr något mer :S hur var italien förresten? :)

2009-06-04 @ 21:35:05
Postat av: amy

det var ju jag som skrev kommentaren innan med något blev fel så namnet kom inte med :P

2009-06-04 @ 21:37:03
URL: http://aamyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0