"Angelica, min make"

Jag är så rörd. Jag har fått ett mail från Märdie. Hon satt hela gårdagskvällen så länge hon orkade och satte ihop en Spotify-playlist, som en födelsedagspresent, med låtar som påminner henne om mig. Det gör mig så glad. Jag är helt tårögd. 150 låtar fick hon ihop, och hela tiden när jag lyssnade igenom dem växlade jag mellan att darra på läppen och småskratta för mig själv. Hur kunde du komma ihåg allt, min vän?

Här skrev jag en gång vad hon betyder för mig. Idag fick jag något som visade vad jag betyder för henne. Och det gjorde mig så glad. Man brukar ju säga att det är tanken som räknas. Den här tanken var den absolut finaste på länge. 

Listan, som hon döpt till "Angelica, min make", var proppfull med låtar som jag gillar - alla låtar jag någonsin nämnt i princip, alla låtar hon och jag gått och sjungit (typ "Happy Ending" med Mika), en massa låtar från filmer och tv-serier jag älskar. Låtar som bara är våra (som "Dub-i-Dub" med Me & My). Till och med sådana jag glömt! Och så en massa, ännu oupptäckta låtar, som hon trodde att jag skulle gilla. Och visst gjorde jag det. Hon kan min smak, den lilla korven!

Tack Märd, för att du är så fin. <3 Jag sitter ju nästan och bölar för tusan!

Kommentarer
Postat av: ylva

Sv: jag köpte dem i Thailand så har du svängarna förbi kan du ju köpa ett par =P annars kan man nog göra ett par själv.

2009-05-22 @ 14:43:26
URL: http://erikaoh.blogg.se/
Postat av: lina

aaw vår märd är väl ändå världens sötaste märd? <3

2009-05-22 @ 14:44:29
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, va bra! kanske får höra ett par av dom ikväll?=)

2009-05-22 @ 16:07:52
URL: http://lindasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag lovar att jag ska hålla dig uppdaterad :P har du hört nåt med från peace & love förresten? :)

2009-05-24 @ 12:27:55
URL: http://aamyy.blogg.se/
Postat av: Bellz

Hej :D

Sv: Okej först vill jag säga att jag blev riktigt avundsjuk när jag läste din kommentar! :D

Jadu, om du ska dit den 29 maj så är det ju sista dagen på deras film inspelning, sen vet jag inte hur länge stjärnorna kommer att stanna där.

De har ganska full proppade sheman om jag har fötstått det rätt, men de kanske stannar nån dag?

När de filmade scenerna i Vancouver var det väldigt mycket vakter och så för att fansen inte skulle kunna se vad de höll på med.

De vill att det ska vara så mycket oväntade scener som möjligt i New Moon.

Men det kan ju vara annorlunda i Italien, så har du tur kanske du skulle kunna ha turen att få se dom :)

Sen vet jag inte den Twilight träffen som hålls, kanske ska de fixa något med någon stjärna så att de kommer dit eller något sånt, det vet jag inte tyvärr?

Men det är ju en ganska stor träff så det hade ju varit roligt om någon av dom dök upp där, tycker jag :)

Även som du kanske inte får se stjärnorna tror jag att det hade varit roligt att få se Montepulciano i verkligheten också.

Har man tur har de inte hunnit ta ner alla flaggorna och utsmyckningarna dom ska använda i filmen.

Hela staden är nog i New Moon känsla, så jag hade helt klart åkt dit ^^

Men det kanske är för att jag verkligen älskar Twilight?

Men Italien är ju vackert och bilderna på Montepulciano som jag har sett är jätte vackra, så jag tror det hade varit en jätte fin upplevelse ;D



Hoppas du fick lite svar på din fråga, det blev en väldigt lång kommentar, hoppas det är okej!

Om det är något mer så bara kommentera igen;)

Skulle vara kul att veta vad du bestämmer dig för, om du vill berätta det sen? (inget måste)



Ha det bra Bellz :D

2009-05-24 @ 15:10:05
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Madde

<3 :)

2009-05-24 @ 20:20:49
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

lina: jaa, vår märd är allt något utöver det vanliga :) <3



Linda: ja, tusan att jag inte kunde ordna internet så att ni kunde höra på spotify!



Madde: <333

2009-06-03 @ 20:33:18
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0