Jag ar lycklig!

Klockan ar nu 22.22. Och det sager jag inte bara for att ha nagot att saga. Jag sager det for att en person dar hemma ska veta att jag tanker pa na. For 22.22 ar en magisk minut. Och vet ni? Idag har jag varit sa lycklig att det inte ar sant. Anledningar till detta:

 
* Om en tva timmar ser jag New Moon! Aah!
* Imorgon aker jag och Jennie till Port Stephens!
* Pa fredag gor vi "Triple the adventure" i namnda stad, vilket gar ut pa tre saker: Parasailing, Dolphin watch (med 99 % chans att se delfiner) och sandboarding. Det ska bli sa kul att jag haller pa att ga i bitar!
* Nasta vecka ska jag pa Surf Camp! Wiho!


PS: Nar jag akte var det meningen att jag skulle lagga upp det har klippet har i bloggen. For varje gang jag hor den har laten, sa tanker jag pa er. Saklart. Den handlar ju om er.



PS2: Idag larde jag en australienare saga "Pilutta dig!" Oh vad jag kande mig nojd efter det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhhh, här är klockan i och för sig inte 22.22 men jag tänker på dig i alla fall! :) <3

2009-11-18 @ 12:38:58
Postat av: Madeleine

UNDERBART! <3

2009-11-18 @ 23:12:50
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Elin

Glöm inte att den handlar om dig också AnnG! :)

2009-11-19 @ 14:59:20
URL: http://byelin.blogspot.com
Postat av: AnnG

lini: hihi! Du skulle bara veta hur manga ganger jag kommer att tanka pa dig av allt jag hor och ser! Skriver ett mail over fejsis :] <3



Madeleine: Hihi <3 PYSS FINASTE!



Elin: Oh Jay! Basta du! Saknar dig! <3

2009-11-22 @ 07:04:03
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Malla

jag saknar dig massvis AnnG! jag vet en till sak du måste lära någon av aussisarna med, exercising eller det nu minsan ska ta och stavas ^^, men som sagt, huvudsaken med detta var, jag saknar dig! <3

2009-11-28 @ 01:17:20
Postat av: AnnG

Malla: Oh, jag saknar dig med Malin! Och jag har forsokt ga in pa din blogg, men internet typ hanger sig, sa jag vet inte vad jag ska ta mig till! vill ju hora alla dina tankar och vad som hander hos dig! haha, ja det ska jag absolut, det hade jag nastan glomt ju! tack for paminnelsen darling! puss, miss you!! <3

2009-11-30 @ 00:32:23
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0