Framtida Australien-nostalgi-låtar

Har i Australien ar det vissa latar man hor/har hort absolut hela tiden. Och jag gissar att om jag hor dem nagon gang i framtiden, sa ar det troligtvis Aussie jag kommer tanka pa. Samtidigt kan jag inte lata bli att undra over vad som ar populart hemma. Men har har vi iallafall Australiens sommarplagor (for har ar det ju sommar):




Kings Of Leon - Sex On Fire
Uploaded by EDGAR2008. - Watch more music videos, in HD!


Spin my head - Flo rida


That's not my name - The Ting Tings

Black box - Stan Walker

Like it like that - Guy Sebastian



Kesha (Ke$ha) TiK ToK Official Video!!
Uploaded by buffythevamp. - Independent web videos.


Evacuate the dancefloor - Cascada

Whatcha say - Jason Derulo

Starstrukk - 3OH!3 & Katy Perry


Favoriten:

Jay Sean Feat Lil Wayne - Down / NEW
Uploaded by PeteRock. - Watch more music videos, in HD!


Nu undrar jag bara hur manga av de har ni har i Sverige? Och vad ar det som ar populart hemma just nu? Jag har tankt massor pa det. Har nagra latar av idolerna kommit ut? Det ar sant jag tanker pa, nar jag sitter pa akern och plockar ingefara.

Kommentarer
Postat av: josephine

Sex on fire känner man ju självklart igen, den är ju faktiskt gammal nu - men bra! :) Guy sebastian hörde jag också i aussie, den gillar jag! Sen "Down" är väldigt bra, har "Watcha Say" som ringsignal. :) Tik Tok spelas också väldigt mycket på radio, gillar den! Sen har man ju hört Cascada och 3OH!3 :) Saknar dig massor! <3

2010-01-31 @ 10:01:48
URL: http://idungatan.blogg.se/
Postat av: lini

Ja, ganska många av de där har vi här i Sverige också. Det känns konstigt att du alltid kommer koppla dem till Australien medan de bara är "vanliga" låtar för oss. Igår hade vi ost&vin-kväll hos Derne och VI SAKNAR DIG SÅ MYCKET! PUSS <3

2010-01-31 @ 13:08:39
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Sofia

Oj jag har missat endel, du har ju skrivit hela två inlägg sen sist. :D Duktig. men låtarna är väl ungefär desamma. Håller med lina.. vi kommer koppla låtarna till kyla o vinter.. eller bara.. vanliga låtar men för dig är de Aussie. Btw. några av de där låtarna är mina favorirer just nu. <3

2010-02-01 @ 15:49:34
Postat av: AnnG

josephine: ja precis, den ar ju gammal, men de spelade den OVERALLT forsta manaden har :P sarskilt live-banden i sydney :P Tack for att du ger mig lite mer koll babe, da kanns det som om jag inte ar sa langt borta fran er! <3 Saknar dig massor babe!

PS: Jag gillar din ringsignal! ;) :D



lina: ja, nu nar du sager det, sa ar det sa himla konstigt. Jag ar ju sa van att dela allt med er, och jag har alltid trivts sa valdigt med det! Oh, ni ar sa fina! DU ar sa fin! <3 Jag saknar er sa himla mycket, wunderbaringar! PUSS!



Sofia: Du ar sa sot :] Ja, det ar allt bra underligt.. men det kanns bra att vi kanske lyssnar pa samma latar, da kanns det som att ni ar med mig nar jag hor dem! :) Saknarejj! <3

2010-02-05 @ 08:43:17
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0