No, there sure is nothing like Australia!

Idag är det exakt sju månader sedan jag satte mig på flygplanet till Australien. Jag hade ingen aning om allt underbart jag skulle komma att uppleva. Hade jag sett det här klippet innan jag åkte hade jag vetat exakt vad jag skulle förvänta mig, utan att bli varken besviken (om någon kan bli det av OZ?) eller överraskad. Jag hade vetat. För det är precis så här vackert och fyllt av vackra landskap och upplevelser. Precis så här take your breath away-underbart. Titta och njut!




Precis exakt det här är Australien för mig. Och jag är så glad och tacksam över att ha fått uppleva så mycket av allt det där fina. Jag blir så lycklig av att se det här. Det är så mycket jag känner igen, och jag minns känslan jag hade när jag var i närkontakt med platserna, djuren, atmosfären. Ni som vill åka dit och ännu inte varit där - åh, boy you are lucky. När man upplever Australien för allra första gången har man en känsla i kroppen som är helt fantastisk. Och den känslan är yet to come för er. Den har ni kvar att uppleva. Min är redan upplevd. 

Men åh vad jag är glad att jag åkte. Det var det liksom värt, skulle jag vilja säga, för att underdriva lite. För de har rätt i det de sjunger. There's nothing like Australia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0