Efter ett fan-event på Hovet i Stockholm med 10 000 skrikande Twihards

Okej, jag är lite uppe i varv! Kom just hem från Twilight fan-eventetHovet i Stockholm, och det kan vara bland det sjukaste jag varit med om. Vilken otrolig stämning, alla var så.. ja, taggade är nog rätt ord. Och skriken. Aldrig har jag hört så höga skrik som när Taylor Lautner och Kristen Stewart gjorde entré. Helt obeskrivligt.

Kojo Akolor var en helt fantastisk värd, han påminde om Eddie Murphy där på scen. Han anordnade mobilvågar bland publiken, som är precis som det låter - som vågen fast med mobillysen på. Det var roligt! Jag skrattade hela showen! Först för att Kodjo var så jäkla bra, och sen av chock varje gång alla skrek. I början, innan showen började, filmade de ute i entrén, och varje gång någon visade upp en bild på Rob eller Taylor för kameran lyfte taket av alla som skrek i salen. Helt sjukt. De filmade en kille också (som det inte var många av kan jag säga) som hade skrivit "Taylor" i pannan, och alla tjejer ute i entrén ville pussas med honom, vilket han utnyttjade till fullo. Smart kille!

Det var väldigt kul och speciellt, särskilt eftersom vi hade så bra platser. Fast jag tyckte synd om Eric Saade! Det var nog meningen att han liksom skulle avsluta det hela på ett grandiöst sätt, men innan han ens presenterats hade 2 tredjedelar utrymt salen för att antagligen försöka få autografer av Stewart och Lautner när de lämnade byggnaden. Vad gäller frågorna som ställdes och svarades på av stjärnorna var det tyvärr ingen man inte hade hört förut och redan visste svaret på. Hur Taylor och Kristen var? Taylor verkade generad av oklar anledning, men såg lika bra ut in person som på film. Kristen tycker jag mer om nu än innan jag sett henne på riktigt, hon verkade riktigt rar och ödmjuk. Och båda var riktigt bra, gav mycket tid till fansen som ville ha autograf och bild.

Summa sumarum: Jag är riktigt nöjd! Har setat och sjungit hela resan hem till Flen igen, och fortsatte när jag kom hem. Är alltså på ett väldans bra humör. Och väldans uppe i varv som tiiidigare näämnt. Hoppas ni har överseende. Hohohihihahaa.  

Snor ett klipp från Elle.se, så att ni ska få ett hum om var det där "varvet" jag tjatar om att jag har kommer ifrån. Det var här Kristen Stewart och Taylor Lautner kom in i salen:


Ni hör ju. Galet.


Tack Jossarna och Soffi för en minnesvärd kväll! Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

aaah rysningar av klippet! :P

2010-06-22 @ 10:41:16
Postat av: lina

haha ni är såna nördar. söta nördar men ändå :D

2010-06-22 @ 11:10:20
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Josefine

Det var verkligen en kul upplevelse :)

2010-06-22 @ 14:38:38
Postat av: Henrik

men ja skrev aldrig att de var han heller så;)

sen om de är han är ju en annan sak, men du kanske inte läste de:P

2010-06-22 @ 16:00:31
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lugnt;)



najs o vara på twiligtgrejjset:P:))

2010-06-22 @ 17:12:25
Postat av: Jannike

Hej och vilken trevlig blogg du har! Du skriver roligt och underhållande, samt intresseväckande. Tummarna upp till dig!

2010-06-22 @ 17:43:32
URL: http://hellojuno.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Hah, jaaa, Kodjo är typ Sveriges svar på eddie Murphy, lätt!

2010-06-22 @ 20:31:11
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Michelle

OMG, jag hade velat vara däääääääääääääär. Rysningar!!!



Sv: Precis! Vi MÅSTE ses då ju, då ska jag visa dig allt jag har lärt mig om NY/LA ;) hihi! :D

2010-06-22 @ 21:26:23
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: AnnG

Sofia: Aa, ellerhur! Otrolig stämning! :P



lina: Haha, tack Lini! Haha ;D



Josefine: Jaa, verkligen! :D



Jannike: Tack, vad söt du är! Och detsamma! :)



Emma-Lou: Haha, LÄTT! ;D



Michelle: Ja, det var sjukt häftigt! :) Haha Härligt, that's a deal! :D

2010-06-23 @ 15:49:56
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: mia

det va helt underbart! :D

2010-07-01 @ 12:09:16
URL: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0