Det är fint när Daniel Adams-Ray säger "Whatup!" till treåringar



Det bästa med att träffa Daniel Adams-Ray igår var att upptäcka vilken soft och rolig kille han faktiskt är. Jag minns att vi pratade, men minns så gott som ingenting av vad vi sa. När några gav honom en komplimang för hans smilgropar sa han "Jag målade dit dem hemma! Närå, tack så mycket". Han gjorde olika poser med alla människor han tog kort med, och när vi två skulle ta kort tog han av sig hatten och satte den på mig istället. Med Paulina stod han som en riktig tuffing, jag tror att hon fick honom lite ur balans! "Jag måste ju hävda mig!" sa han. Haha.

Förövrigt var Danne helt grym på spelningen, och det märktes särskilt eftersom Little Majorettes som spelade innan honom var ganska intetsägande eller vad man ska säga. Det blev en väldig kontrast när han kom ut. Vilket drag han och hans band hade! Han var charmig i sin intervju, verkade stolt över hur det gått för Oskar Linnros, "whatupade" en treårig liten tjej i publiken och sa "Shiie". Sedan var det en intro-tävling mellan de två banden, och vi blev förvånade över att de inte riktigt kunde varken Britney Spears och Alcazar någon av dem. Dannes kompis drog till med "Everytime we touch" när han inte kom på vad "I am not a sinner nor a saint" hette. Han var nästan lika charmig som Daniel. Men bara nästan.

Förutom det så lärde jag mig var man kan käka god mat på centralen, vad jag inte gillar att vara, och en massa nytt om kameror. Man lär sig så mycket när man hänger med Lina! Det var förjäkla bra faktiskt. Jag är väldigt nöjd. Tack Lini!

Och Danne vet att jag tycker att han är duktig. Det känns bra. För det ska han veta, tycker jag. Visst då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är den :)

2010-11-19 @ 10:11:02
URL: http://melikekayaerhun.blogg.se/
Postat av: Sev

hehe :D

allt bra?

2010-11-19 @ 18:14:14
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: AnnG

melikekayaerhun: verkligen! :)



Sev: Haha, jaa! Med dig? ;D

2010-11-20 @ 03:27:37
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej,



jag skriver en artikel om Daniel Adams-Ray och undrar ifall jag skulle kunna få använda dina bilder i tidningen? Jag kommer självklart skriva copyright i så fall.

2011-01-17 @ 20:37:27
Postat av: Sissi

:O DU FATTAR NT HUR AVIS JAG ÄR PÅ DIG NU!!! ÅÅÅH

2011-02-18 @ 21:58:33
Postat av: AnnG

Evelina: Oj, jag såg inte att du skrivit förrän nu! haha! Du ser säkert inte det här, men visst är det okej om du gör det :)



Sissi: Gullig du är :P Men jag känner på mig att du kommer träffa honom du med, förr eller senare! :)

2011-02-20 @ 02:45:51
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0