Take your passion and make it happen!

Måste bara visa en grej!

De här två pöjkarna känner ni nog igen:



Så himla duktiga. Jag älskar de där två killarna, för att man ser hur de nästintill spricker för att de har så mycket kärlek till musik att de inte riktigt vet var de ska ta vägen om de inte får sjunga. I de här klippen var de bara två små 13-åriga pojkar med stora drömmar. Och just nu går deras drömmar i uppfyllelse. Just precis nu. Är inte det ganska häftigt? Den ena har den mest sedda youtube-videon i historien och miljontals tjejer som skriker så fort han gör sin "hairflip", och den andra har just signerat ett skivbolagspapper med Ellen Degeneres. I "What a feeling" sjunger Irene Cara "Take your passion and make it happen". Jag tycker att den meningen beskriver meningen med livet ganska bra. Justin Bieber och Greyson Chance lyssnade på, och gjorde, vad hon sa. Och det fungerade, tack vare youtube.

Häromdagen snubblade jag över en ny kille. Han heter Conor Maynard och kommer från England. Än så länge är han bara a kid and a dream. Som uppenbarligen älskar att sjunga. Och vet ni vad jag tror? Jag tror att hans dröm kommer att gå i uppfyllelse. Att honom kommer vi att se mer av. Att hans passion is about to happen. Den här videon lade han upp för en vecka sedan:




Ser ni vad han gör här? He is making it happen. Och han inspirerar mig att göra samma sak. Inte sjunga, för det kan jag inte. Utan följa mina drömmar. Gör det ni med! Kan de så kan vi, right?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fasen vad bra han i sista klippet är! Man måste följa sina drömmar! Vad drömmer du om AnnG?:)

2010-09-23 @ 17:19:56
URL: http://sandranlundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har också double...coolt ;)

Jag märker att du verkligen LÄSER mina inlägg och det är jätte kul. =)

Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten?

2010-09-24 @ 11:08:23
URL: http://tvminenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj fel adress

2010-09-24 @ 11:08:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: AnnG

Sandra: Jätteduktig! :D Det är rätt, och att man ska göra det man älskar mest av allt så ofta man bara kan! Vilken fin fråga Sandran :) Jag drömmer om att göra och se så mycket av världen att jag inte är rädd för något alls, någonsin. Att prova och se allt värt att se och göra. Känna eufori i alla världsdelar. Och sen, när jag gjort en del av det, vill jag plugga något jag tycker om, och sen skaffa familj! :) Att när jag dör känna att jag gjort allt jag velat göra, och visat hur viktiga alla jag älskar är för mig. Oj det blev långt, haha! Men jag önskar så mycket! Vad drömmer du om? :)



tvminnen.blogg.se: Haha sure!

2010-09-28 @ 00:23:07
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det låter som en perfekt dröm! och går säkert att uppnå också:) Jag är inne på samma spår som du. Vill se världen, älska någon. Få arbeta med något jag brinner för, som gör mig lycklig. att om 80 år få känna känslan av att ha levt mitt liv till fullo.:)

2010-10-05 @ 15:09:12
URL: http://sandranlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0