Vad är grejen med nattkrämer?

Har tänkt på en sak. Nattkräm och dagkräm är uppenbarligen två olika saker. Som ska användas under den tid namnen antyder. För annars blir det tydligen vääldigt fel, det säger iallafall experterna. Man börjar kanske odla skäggväxt som tjej eller nått liknande, jag vet inte. Då undrar jag, hur vet huden om det är natt eller dag? Eller, det kanske den vet, om man har fått in en dygnsrytm. Men hur blir det om jag har jetlag då? Då kan väl inte kroppen veta när det är natt eller dag, allra minst huden! Hur gör man om man drar till Australien? Ska jag då smörja in nattkrämen när det är natt där eller när det är natt här? För natten här är ju vad min kropp går efter, men natten där är dock min "riktiga" natt just då. Jag blir inte klok på't.

Sånt kan jag tänka på.


PS. Jag fick jobbet i Norge! Är sprickglad! IH!

Kommentarer
Postat av: Hära

Hej! Jag hittade dig ju :) Nu följer jag!

KRAM HÄRA

2011-05-01 @ 16:51:42
URL: http://cupcakefatties.blogspot.com/
Postat av: sofia

Söt du är! haha. de säger att nattcremen oftast är fetare och mer "näringsrik" och ska passar extra bra på natten eftersom man tydligen tar åt sig mer när man sover. men jag använde nattcreme på dagen förut och det gick utmärkt! :D

2011-05-01 @ 22:10:03
Postat av: AnnG

Hära: Ååh, jaa! :D

KRAAM!



sofia: haha jahaa, så det är för att man soover! vad bra, då ska jag också göra det! hihi :]

2011-05-04 @ 00:05:58
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0