Bästa hårinpackingen!

Måste bara tipsa er om den bästa hårinpackingen jag testat någonsin. Den är billig, luktar sjukt gott och gör vad den ska. Igår när jag grejade med håret tänkte jag att "Fan, jag måste verkligen klippa mig" när jag såg hur slitet det var med såna där kluvna hårtoppar. Men idag, dagen efter jag använde den här hårinpackningen, så syns inga kluvna hårtoppar!  Jag visste inte att sånt funkade, så jag blev jätteförvånad. Och väldigt glad! Då slipper jag beställa tid hos frisören på ett tag då. Najz.

Men då vet jag vilken hårinpackning jag kommer köra med ett bra tag framöver i alla fall! Garnier Respons olivolja & citron, som du får för en femtiolapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0