Lyckopiller

När jag känner mig ledsen brukar jag kolla på fina youtube-klipp. Till exempel sista scenen i "The Holiday", från när Cameron Diaz springer hela vägen tillbaka till Jude Law. Det är så himla fint. Och så brukar jag kolla på den nyaste "Peter Pan", när Wendy gör så att Peter Pan kan flyga igen. För kärlek, som finns i båda klippen, gör mig alltid så himla glad. Eller, om jag inte är på det humöret, så söker jag på "Best of Tobbe".

Men det första jag kollar på är alltid sista scenen ur "August Rush". För den gör mig alltid helt glad och pirrig. Musiken är underbar, och allt är bara så fint.

När jag sett det klippet vet jag att allt är bra. För det är det. 


Det hoppas jag att ni vet, ni med.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0