The helg

På fredagen var det myskväll med Cammie och Proppis som gällde. De åkte och köpte godis, och jag hade med mig tinade hallon och några filmer att välja mellan. Valet blev "Hairspray", den enda av filmerna jag hade med mig som jag redan sett, men som jag tyckte var så bra att jag lika gärna kunde se den igen. De verkade gilla den de med, och båda fick varsin favoritlåt. Proppis hade samma som mig, så sedan körde vi lite Sing-A-Long med favvolåtarna innan vi började snacka bort kvällen. Tyvärr var Milli lite deppig efter en smärre olycka med hennes pappas BMW, men det visade sig senare vara obefogat som tur är.

På lördagen var det Proppis boyish Linus som hade fest, eftersom hans föräldrar var bortresta. Själv förfestade jag lite med Derne, Sandra och Jimmy (samt Annski och Lennie en liten stund) hemma hos Derne eftersom han bor så nära att det var lika bra. Han bjöd på supergod Ben & Jerry-"Which". Myms. Sedan skjutsade pappa oss till Ledenvik Mansion, där Proppis, Cammie, Linus, Frida, Johanna, Hole och Ingela redan hade börjat festen med det man kan använda en kortlek till. Men sedan bar det iväg ut, och där blev det först sugleken, sedan apelsinleken, ballongleken och vattenleken. Himla kul var det, även fast det bara var någon/några av killarna som vann hela tiden.

Söndagen var ganska soft, åkte som ni kanske märkte på bio med najsgänget (aja, nästan alla av dem), och såg den bästiga filmen "Mamma mia!" Sedan blev det glass på Donkan innan vi åkte hem igen. Vi pratade om minnen, så många skratt blev det. Av någon anledning började flera av dem till slut skratta så fort jag började prata, vet inte vad det handlade om riktigt men. Sedan for vi vidare, och som vanligt körde Lisell om oss i Cammies bil, något som börjar bli lite av en tradition. Sedan var det allsång hela vägen hem. Härlig helg!

1.                                                    2.                                                  3.















1. Min fredagskväll
2. Lördagen. Jag (den på knä) och Annski kör apelsinleken hos Linus och det går sådär
3. Min söndagskväll

Najs att utnyttja helgen till fullo för en gångs skull, så jag är nöjd och glad. Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0