Personlighetstest

Personlighetstest är alltid kul att göra. Särskilt när de verkligen stämmer. Och ännu mer om det hjälper en att veta vad man skulle passa att jobba som. Idag fann jag ett sådant. Du får besvara 41 frågor, och får sedan reda på vad du skulle passa att jobba med. Jag blev riktigt glad när jag fick se mitt resultat, för jag tycker att det stämmer. Absolut ALLA yrken som föreslås tycker jag om. Detta blev mitt resultat:


Jag tycker att det låter som mig. Tyvärr står det inget om hur dålig jag är på att passa tider, även fast man fick det som fråga. Fast det förstås, det står ju "men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner", och där passar det ju in! Jag hoppas att ni håller med mig om att det stämmer, för det vore tråkigt om jag hade en skev självbild. Hur som helst, gör ditt eget personlighetstest här. Och skriv gärna vad ni fick för resultat, jag är jättenyfiken!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ditt resultat stämmer jättebra in på dig, och det läskiga är att mitt också gjorde det! :D

2008-06-21 @ 18:26:50
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Åh, kan du inte publicera ditt resultat i din blogg? :D

2008-06-21 @ 18:45:21
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0