Torsdag

Då har jag haft min första körlektion. Jag kommer inte ihåg vad hon hette, men körskoleläraren var jättetrevlig i alla fall. I förrgår grämde jag mig över att jag inte gått till körskolan och pluggat teori än, men det blev det en hel del av igår i stället. Jag har inte känt något sug efter körkort något tidigare, men nu börjar det komma lite smått.

Nu blir det städning här hemma, så att det ser lite beboeligt ut. Jag hade tänkt testa en ny grej för att bli mer motiverad - jag ska tänka att de där tanterna från "Rent hus" kommer (för de är ju ganska noggranna). Då blir det nog fart! Återkommer senare om hur det gick.

Därefter är det introduktion på GB, och det känns kul. Förra året var jag rätt så jättenervös, men idag känner jag inget sånt. Sedan bär det av mot gymmet. Och det är väl ungefär så dagen ser ut än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0