Johan Glans gör (nästan) en Josse

Johan Glans (och hans "mormor") är väl för underbar! Jag älskar slutet av det här klippet. Och det får mig att tänka lite på vår kära norgetös Josse. Inte för att hon skrattar när hon berättar sorgliga saker, eller att hon är elak eller kallhjärtad, för det vet vi ju att hon verkligen inte är. Men ofta när andra pratar om allvarliga saker så kan hon brista ut i skratt för att hon tänkte på något annat. Just då kanske det är ganska förvånande, men i efterhand kan man ju tycka att det är en ganska roligt också. Om någon berättar något och förväntar sig en massa medlidande blickar, och så är det alltså en som inte gör så, utan skrattar istället, och kommenterar något ingen annan lagt märke till. Det är ganska charmigt faktiskt. Och visst saknar vi det? Visst saknar vi Joe?



Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst saknar vi Josse! <3

2008-10-29 @ 18:50:26
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vilken bitch jag måste vara, haha. :) Saknar er allihopa grymt mycket, men nästa vecka kommer jag hem. Längtar så! <3

2008-10-29 @ 19:34:14
URL: http://idungatan.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: We sure do, and we miss you too! (hihi, rim!) <3



Josephine: Det är du verkligen inte, du är bara söt! Jag längtar också babe, det ska bli så najs att få hem dig igen! <3

2008-10-30 @ 23:28:24
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0