Nazzäzterna

När jag ser orden "nazisterna" eller "nazist" så är det inte ovanligt att jag småfnissar för mig själv. Och nej, det är inte för att jag är det själv, och nej, det är inte för att jag tycker att de gjort något roligt, och nej, det det är inte för att jag är en smygfascist. Jag skulle snarare säga att det är Robert Gustavsson som är boven i det hela. För i mitt huvud hörs alltid orden så som Robert Gustavsson sa det i "Glenn Killing i manegen".



Man kan alltså säga att det här klippet har förändrat mitt liv. Frågan är om det är till det bättre eller till det sämre.

Kommentarer
Postat av: Parisa

Det brukar visa sig när man minst anar det.

2008-10-24 @ 12:44:18
URL: http://www.1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: Josephine

Kommer hem den 7:e november, längtar så fruktansvärt mycket! <3

2008-10-25 @ 15:05:41
URL: http://idungatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0