Min favoritblogg inom modegenren

Jag har en favoritblogg när det gäller mode och inspiration. Det är en blogg som skrivs av Frida Fahrman. Hon inspirerar både med kläder, smink och hår. Jag gillar verkligen hennes stil, och i flera avseenden gillar vi samma saker. Som en gång, när jag just hade varit inne i en affär med ACNE-kläder och blev helt förälskad i deras klänningar, och då speciellt mönstret. Inte mycket senare skriver hon om exakt samma klänningar och hur mycket hon gillar mönstret. Dessutom så gillar jag att hennes figur är mer lik min än de flesta andra modebloggarna (som t.ex. Elin Kling, som för övrigt är en av Fridas bästa vänner), vilket gör att det hon passar i, antagligen kan passa mig också. Då känns tipsen mer konkreta på något vis. Jag är inte så mycket för modebloggar annars, men den här har jag fastnat för.

Hon är väldigt ödmjuk och väldigt duktig på det hon gör, så det kan ju vara därför.


Ett blogginlägg där hon har en typisk Frida Fahrman-outfit



Hennes blogg hittar du här.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker din blogg är den bästa Angelica. Frida Fahrman kan slänga sig i väggen! :D <3

2008-09-30 @ 15:55:14
Postat av: AnnG

Elin: Åh Jay, söta söta du! <3

2008-10-02 @ 00:01:58
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0