"What makes you go GAH?!"

Jag har en ny favorit på 1000apor - Style by Mats-Mats. Han har en flickvän som han kallar sin fästis, och driver en blogg som är en slags parodi på modebloggare. Men det är inte den som får mig att digga honom så mycket. Nej, det är Style by Mats-klippen. En favoritmoment är när han är på Kristallengalan och går runt och intervjuar diverse kändisar. En av dem är Pontus Gårdinger, som antagligen känner Mats genom bröderna Schulman. Och det lyser verkligen igenom ur mycket Pontus gillar Mats. Senare i klippet försöker Mats intervjua Özz. Och för er som inte visste det så är antagligen Özz den som fått mest skit från bröderna Schulman någonsin. Han är deras fiende nummer ett. Och nu när en medarbetare och vän till dem kommer och ska prata med honom så tar Özz ignonerandet till en helt ny nivå. Mats ansiktsuttryck när han hör vad det är Özz låtsas prata om med sin kompis är oslagbart.




Hans främsta fråga är "Är det här fashion?" och "What makes you go GAH this fall?" Lägg märke till att han är väldigt noga med att gå och dansa som en riktig modebloggare.

Och det verkar vara fler som gillar honom lika mycket som jag. På det här klippet så kommer Mats få en kärleksförklaring från Dominika Peczynski. Lägg märke till sekunderna innan, när hon precis fått syn på Mats. Oj vad hon börjar piffa till sig!


"Här har man dukat upp en buffé för alla modellerna! Läckert va?"

Kommentarer
Postat av: lina

haha mats är min mans främsta förebild. han säger alltid "what makes you go GAH?" och tycker att fästis är det ultimata ordet att kalla mig. det är väl.. gulligt. jag kanske borde börja läsa bloggen också om du tycker den är bra. det var trots allt du som fick mig att älska soran. puss

2008-09-22 @ 18:34:51
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

lina: är du allvarlig nu? vet du vilken komplimang det är att han vill kalla dig fästis? alla skriver alltid om hur glad mats blir om man nämner hans fästis, och jag har sett film på honom och hans flickvän, och det är det sötaste jag sett! att han är din mans förebild kan inte vara annat än bra! personligen tycker jag att klippen är bättre, men du kan ju alltid kika in någon gång och kolla, han gör ju trots allt det som vi älskade när Alex gjorde, fast med Mats vet man inte om han är allvarlig eller inte! mest förtjust är jag i klippen! pöss

2008-09-23 @ 10:53:54
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0