Utmanad!

Jag har nu blivit utmanad av Sandy, min BB, att lägga upp den sjätte bilden i min sjätte bildmapp och skriva något om den.


Den här bilden är från nästan precis ett år sedan, och det var en kväll som började i Norrtorp hemma hos Lini och slutade i Vadsbro. Det var en mycket trevlig evening, och början på en era (då "Piece of me" officiellt blev min och Josses partylåt den kvällen). Det var en mysig förfest för ungefär fyra personer, som turades om att läsa upp vad som stod på Våghals-korten för varandra. Någon fick lägga sig på magen och låta som en säl, en annan fick ringa till någon ur telefonboken i mobilen och säga att hon inte ville ha uppvaktning på sin födelsedag. Paulina fick fria till den som satt till vänster om henne, och det råkade vara jag. Hon gjorde det hela mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0