England <3 Agnes

Jag har alltid älskat Agnes Carlsson. Det är det ingen idé att jag hymlar om. Herregud, redan efter hennes första audition på Idol började jag heja på henne. Så vann hon. Och nu, nu är hon på den Engelska singellistan. Topp fem!

Jag tänker att det är rätt kul att det blir så här nu. Att hon tar över rollen som Sveriges representant i England först nu, när min kära Märd kommit hem. Från en svensk stolthet till en annan.

Fast jag kan ändå inte låta bli att tänka hur det hade varit om det gick så här bra för Agnes medan Märd fortfarande var kvar i England. Om Märd kanske råkat spricka av stolthet när låten kom på dansgolvet.

Och det hade vi ju inte velat. Vi vill ju ha hem en hel Märd, inte en sprucken. Nej, det är nog lika bra att det blev som det blev.

Som med allt annat.



Kommentarer
Postat av: anna

varför är du inte inne på msn hahah:p

2009-06-10 @ 00:22:30
Postat av: Märdie

Haha <3 Nog är jag lite sprucken ändå...

2009-06-10 @ 01:14:25
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

anna: haha förlåt, jag orkar aldrig logga in ju! :P



Märdie: I'll fix it! <33

2009-06-10 @ 13:20:08
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0