"Bolli Bolli!"

Har just varit och sett "Kenny Begins" med Sofia, Derne, Sandra och Jimmy, och den var väl precis det man kunde tänka sig! Jag gillade Bill Skarsgård, som spelade huvudrollen, men jag gillade inte hon som spelade Miranda (psst, Sofia och Sandra, det är från "Hip hip hora" vi känner igen henne!). Vad gäller Björn Gustafsson ska jag inte hymla på något sätt - närhelst han var i bild var det honom jag glodde på. Som vanligt då. Och det skäms jag lite för, för i och med det missade jag ju liksom vad de andra sa.




Förresten har en av mina linser hamnat fel, så jag har setat med munnen öppen, ryck i ansiktet och blinkande ögon i snart en kvart. Som en en blandning av när Lenny skakar bakåt med huvudet, och när han sprayar hårspray i ansiktet.

Och det var ju ett ganska udda sammanträffande kanske. Fast det är ju inget anmärkningsvärt om man säger. Det som däremot är lite udda är väl att jag, istället för att underlätta för mig själv genom att gå och ta ut linsen, sitter här och skriver. Herregud, jag måste ju vara dum i huvudet, inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0