En kväll jag aldrig kommer glömma (för det vill jag inte)

I mitt förra inlägg skrev jag att jag var lycklig, ni vet, precis innan jag flög hem. Det är ingenting emot hur jag kände igår. Ingenting. Jag gick och torkade glädjetårar ur ögonvrån hela kvällen. På riktigt. Äntligen fick jag träffa de finaste i världen (med några få undantag förstås, som tyvärr inte kunde närvara).

Åh, vad allt bara kändes hur fint som helst! Glädje- och tårfyllda kramar, vackra ord och stora, underbara leenden, det är vad kvällen bestod av. Det var som om ingen av oss riktigt kunde fatta att vi äntligen var tillsammans igen. Jag vet inte hur många gånger mina dear fränds (som jag vid det laget hälsat och kramat och allt sånt) strålande vände sig mot mig och sa "Du är HEMMA!". Men det var bra, för det hade jag nästan glömt mitt i alltihop! Det var som om jag inte kunde tänka, det enda jag kunde göra var liksom att gå runt och känna lycka och kärlek hela kvällen. Jag var ett enda stort leende. Och min hand var aldrig tom.







Tack för en underbar kväll finies! Tack för att ni är bäst i hela världen. Och mest av allt - Tack för att ni finns!

Jag hjärtar er.



PS. Nu har jag en annan, hel telefon igen! Woho! Nu behöver jag bara alla nummer jag hade på min förra så är absolut allt som det ska vara igen (för som det är nu har jag bara tre)! OCH! Min dygnsrytm är nästan helt hel igen! Haj fajv! Det gillar vi, a-adå.


Kommentarer
Postat av: lini

073-3705178



DU ÄR BÄST

2010-04-03 @ 12:11:24
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Sandy

BB, jag har verkligen saknat dig nu när du har varit borta sååå länge. Och jag blev så glad när du äntligen kom hem, vilken glädje och vilken lättnad att få se dig igen. Ville aldrig släppa taget, aldrig sluta krama dig din tokistjej... <3

2010-04-04 @ 15:48:42
URL: http://sandrawallstrom.blogspot.com/
Postat av: josephine

Det var underbart att träffa dig babe! Fast det mest underbara var nog att det var som att du aldrig åkt bort. Men nu är allt som det ska igen! Du är helt underbar min lilla partypingla! Får träffas snart så du kan berätta om dina aussie-adventures ;) PUSS <3

2010-04-04 @ 19:30:14
URL: http://idungatan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad söt du är AnnG, jag har saknat dig med! Hoppas Gaga bli av, det skulle va så jäkla kul :D

2010-04-05 @ 12:42:07
URL: http://sandranlundh.blogg.se/
Postat av: Karrow

Välkommen hem AnnG!! Jag har skickat ett välkommen-hem-sms men av telefonstrulet att döma antar jag att det aldrig kom fram? :) Jag hade så gärna velat träffa dig i torsdags men låg hemma och var sjuk :( Men som sagt är du alltid välkommen till Uppsala! <3

2010-04-05 @ 18:36:57
Postat av: amy

det är bara bra med mig, längtar efter våren bara :) välkommen hem till sverige gulletussan! hoppas du har haft det bra down under och gjort massa galna saker och samlat på dig minnen för livet :D

2010-04-05 @ 21:29:45
URL: http://aamyy.blogg.se/
Postat av: Sofia

ååååh. vad göllig du är babe! Glädjetårar blev det. Så sjukt att man kan prata i telefon nu! :O Och träffas. surrealistiskt! :D

2010-04-09 @ 16:29:21
Postat av: AnnG

Alla: <3 <3 <3!!

2010-04-13 @ 15:39:25
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0