En av anledningarna till att jag älskar Youtube

Snubblade just över en kille på youtube som gjorde mig riktigt glad! I ett av den här månadens populäraste youtube-klipp gör en kille som kallar sig Freddie ett medley av en massa TV-serie-intron. Det är nästan bara program man känner igen, och det underliga är att jag känner lite nostalgi när han kör introna till "Arkiv X", "Cheers", "The Office" och andra program som jag aldrig riktigt tittat på ordentligt. Iallafall så är han sjukt duktig, han sjunger i två stämmor, och spelar både piano, gitarr och munspel till alla 22 intron. Ibland låter han nästan precis som Märdies favoriter Mcfly (typ under "Big Bang Theory" 5:51 - 5:56), och han prickar in allt så bra så bra!

Kolla så får ni se!





Dyktig! Bäst tycker jag är hur bra han synkar alltihop. Jag kan inte riktigt begripa hur han bar sig åt, men impad är jag iallafall. Inte konstigt att han fått 1,3 miljoner visningar på mindre än en månad. Och eftersom han heter Fredrik Larsson måste han la vara svensk också? Får jag för mig. Jag vet inte vad ni tycker, men för min del tycker jag att det gör klippet ännu bättre. Av någon lite oklar anledning.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

jaa han är med 99% säkerhet svensk - man hör det till och med på uttalet ibland. awesome kille! och ja, när det blir tvåstämmigt är det lite som McFly :)

2010-04-13 @ 18:32:56
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oaah, grymt ju! Kände igen nästan vartenda intro. :D Det enda som inte var lika bra var "prince of bell air". Men grymm ändå ju :o Blir jy hyr impad som helst :D

2010-04-14 @ 00:05:23
Postat av: AnnG

Madeleine: Hihi, jaa, han är underbar! :)



Sofia: Ellehur :D Jag håller med, det var den enda som inte var i samma klass som de andra! :) Men dyktig, det är han ju ändå som du sa ;D

2010-04-14 @ 16:24:14
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0