Att chatta eller.. ochatta med Chris Brown





Ibland när det är roligare att vara vaken än att sova kan det vara kul att snoka runt på Twitter. Och för en liten stund sedan gick jag in på en tinychat med de här personerna. Oj, vad förvånad jag blev då, för visst är väl den enda killen där Chris Brown? Där sitter han liksom i webcam, och här sitter jag, och tittar på honom. Om det nu är han. Det ser ju ut som honom, men jag kan liksom inte tro att det är på riktigt om ni förstår? De andra skriver med honom som om det är han, men det verkar för otroligt för att vara sant, att han skulle sitta där helt random. Om det nu är han, är det lite creepy för hans skull tycker jag, eftersom han inte ser mig, men jag ser honom. Och en annan grej, även fast jag frågat honom saker och han svarade på dem, inte sjutton kan det betyda att jag chattat med honom?

Haha nej jag tänkte väl det! Haha såklart inte. Det hade ju varit rätt coolt annars. Att ha chattat med Chris Brown. Eller så är det inte det, eftersom han är en såndär som misshandlar flickvänner. Jag kanske borde fråga honom om det?


.. NOT! Jej voger icke, hihihii. Höhö.

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; tack så mycket!

2010-08-03 @ 14:01:47
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0