PRECIS sånt här får mig att smälta



Det här kan vara det gulligaste jag sett. Pappor kan ju vara det finaste som finns. Särskilt om han heter Fredrik Wikingsson. Och det finaste är att det verkar hans dotter också tycka. Och det är ju förståeligt. Kolla på hans ögon. Kärleken i dem när han ser på Pella. Och hur han snosar henne i håret när han sätter sig bredvid henne i slutet av klippet. Kärleken i det.

Och. Pella måste ha det rosigaste par kinder jag någonsin sett.



PS. Jag vet att det är lite underligt att jag inte skriver om Thailand när jag nu är där, utan om det här istället. Men hur kul är det egentligen att läsa att idag var det sol och när vi var på stranden var det 30 grader i havet och nu ska vi gå och ta ett kvällsdopp i poolen? Det är min verklighet just nu. Och det är ju inte roligt att läsa om tänker jag. Det roligaste jag skulle kunna nämna är när vi mötte Lill-Babs häromdan. Men jag fick för mig att det här är ju så fint, så det är ju mycket bättre än Thailand-babbel!

Kommentarer
Postat av: lina

dör, dör, dör! finns inget bättre än pappor! finns inget bättre än fredrik wikingsson! det här klippet fick mig att le och gråta lite på samma gång för att det var så himlans fint! och pella, vilken unge! så himla gosig! till och med jag som aldrig skänker pengar skulle ha gett allt jag hade om hon kommit fram (och fredrik såklart!). du gjorde nog min onsdag annG. hoppas allt är bra! puss

2010-12-15 @ 13:49:35
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Märd

åh jag älskar fredrik! tänk om man fick ha en sådan pappa till sina barn! och pella, vilken nuffesnuffe! :') Hoppas du har det bra i Thailandet, kära vän. <3

2010-12-15 @ 16:34:49
Postat av: emms - The Capisce Website

Va med och tävla om en valfri moroccan oil produkt i min blogg.



superenkelt! :)

2010-12-18 @ 00:33:35
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: Emms - The Capisce Website

du vet att den produkt du ville ha e slut så om du vinner får du den tyvärr inte innan nyår :)

2010-12-21 @ 12:25:21
URL: http://capisce.blogg.se/
Postat av: ulrica Kernen

Hej Hoppas du har det bra i värmen. Vi ville bara skicka en julhälsning och en stor julkram från dina kusiner och din moster och morbror i Katrineholm. Vi är jätte avundsjuka för här är ca 19 grader kallt och ca7 dm snö.Jättefin blogg du har. Ha det bra hoppas vi kan höras någon gång när du är hemma igen Mvh Ulrica

2010-12-21 @ 13:36:36
Postat av: AnnG

lina: ååh, jaa, helt rätt har du! och åh vad jag blir glad av att jag gjorde din onsdag, då är min tisdag gjord :D allt är fint, om man bortser från att nu saknar jag faktiskt er! :) puss! <3



Märd: Gulle-märd, i Thailand är det fint, men jag saknar er :) Och jaa, precis så vill man ju att pappan till ens barn ska vara, jag dog när jag såg det här! PUSS fining! <3



Emms - The Capisce Website: Jahaa.. Men kan man mig gör det inget om det tar tid, men funkar det inte i tävlingen, eller hur menar du? :)



Ulrica Kernen: Åh, gud vad kul att höra från dig moster! Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Det hoppas jag med :) Hoppas ni har det bra hemma, och har en riktigt fin julafton :) Kram!

2010-12-21 @ 16:35:51
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: miw

sv;

har sett de inläggen ja men tack iaf =D



älskar det där klippet <3

2010-12-27 @ 12:33:42
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0