FB-mejl med Oskar Linnros, hans näsa, och att äta hjort

Nähe hörrni! Fasen vad jag känner mig pigg idag! Kan det vara för att vi åt hjort till middag hos farmor och farfar idag? Det brukar vi ju inte göra annars menar jag. Jag lekte att jag var en person som inte kommer från Sverige när jag åt det. Jag tittade på köttet sådär noga som man gör när man smakar något man aldrig provat förut, tittade förundrat på det, och liksom sög på köttet för att känna smaken och konsistensen. Sen försökte jag komma på vad det smakar som, så att man kan förklara smaken för de där hemma, där vi inte kan äta hjort! Det var roligt. Jag var lika pirrig i magen som när jag smakade krokodil och känguru i Australien, sådär fjärilaktigt alltså. Jag gillar den känslan.

Men nu ska vi inte prata hjort, vi kan ju prata vad jag har gjort istället? (HAHA..ha) Låter bra! För ungefär en timme sedan kom jag på vad Märdie berättat för mig, som jag missat att kolla upp! Hon berättade att Oskar Linnros varit med i P3 i en timme förra veckan, så jag bestämde mig för att lyssna på det här på webben. Nu har jag lyssnat klart. Och sett lite klipp. Och han är ju för rar. Kolla här hur liksom busig han ser ut i det här klippet (som jag kollat på typ tusen gånger):



När jag lyssnade på programmet slogs jag av hur otroligt artig och charmig han var mot alla som ringde in. Hur han liksom svarar överartigt, fast naturligt. Och jag kommer att tänka på när jag skrev till honom på Facebook för ett år sedan, hur glad jag blev när han svarade, hur artigt han svarade även då, och hur gulligt jag tyckte det var att han kallade mig "fröken".



Hihi. "Fröken".


Nu när jag hört intervjun med honom gillar jag honom ännu mer, inte bara för hans näsa och hans musik, utan för hur han är som person också. Och sånt är ju allt bra härligt, visst då? Och fy farao vad coolt av honom att han inte bara sjunger, utan dessutom spelar alla instrument på skivan! Det visste jag inte förut! Så tack Märdie med kollen! Hihi. 

Älskar den här albumtrailern med hans bästa sjunga med-låt "25"! Love!

 


PS. Jag tycker fortfarande att han har den snyggaste näsan jag sett! DS.

Kommentarer
Postat av: Linda

WOW! Nice att få snacka med honom :) Eller iallafall få svar på en komplimang man ger!

Var någonstans bor du? Han spelar ju lite överallt numer :)

2010-07-21 @ 11:51:14
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: AnnG

Linda: Hihi, ja, det var oväntat på något sätt! :) Jag bor i Flen, och vad jag har sett spelar han tyvärr inte i närheten någon gång under sommaren, vad jag har sett iallafall! Men kanske till hösten om man har tur? :) Har du sett honom live? Om inte, när skulle du se honom? Coolt ju! :D

2010-07-21 @ 18:20:03
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Heyoo ! =D

Tack! Neh, mena självklart inte så från eget perspektiv om motbjudande utan vad många killar anser pga vår förstörda hjärna.



Kärlek

/ - D.

2010-07-22 @ 14:26:55
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Mina

Hej! har startat en ny blogg och du får gärna kika in =)

2010-07-22 @ 17:14:18
URL: http://mmvv.blogg.se/
Postat av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

Har du sett filmen Wolfman? Vad tyckte du om den?

2010-07-22 @ 20:30:19
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

sv: Ja, mellan allt roligt resande har jag jobbat så mycket jag kunnat! Men självklart är mödan värt det! ;) Tittar du tillbaka har du säkert gjort massor med spännande saker du med!



Åh, också ett linnrosfan ser jag! Han är urgullig. Supersöt i Arvika!

2010-07-30 @ 20:18:37
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0