"- So what kind of schampoo are you gonna use?" "- D..dirt"

Uppesittarnatt ikväll! Och här har ni den största anledningen:



Bästaste Rob! Det dröjde lite innan jag fattade att den andra var Tom Cruise! Aj lajk!


Och så ett klipp till Proppis:




Jag älskar alla promo-videorna för MTV Movie Awards! Robert Pattinson, Taylor Lautner, Justin Bieber, Tom Cruise, Sarah Silverman och Zac Efron är alla med i varsin, men jag tänkte att det blir tjatigt om jag har med alla. Den här natten ser jag fram emot, gala-nörd som jag är! Och det bästa är att jag har någon som jag kan sitta och nörda med tillsammans.

Inte nog med det så har jag biljetter till eventet med Taylor Lautner och Kristen StewartHovet i Stockholm om två veckor! Folk sov i kön i två nätter för att få biljetter, och det var den längsta rad av människor jag någonsin sett. Trots att vi bara stod i kön i en timme fick vi biljetter. Det var en speciell upplevelse, att stå i en kö där alla som kommer ut ur portarna med gratisbiljetter i händerna hoppar och skriker av lycka. Det var så fint. Och jag är så glad, så glad.  

Kommentarer
Postat av: Bellz

Sv: Haha ja det var verkligen kul att se! :D kunde inte låta bli att skratta när jag såg det.

Det var kul att de vann alla sina kategorier, men blev lite förv¨ånad över att inte Avatar vann :P

Kram Bellz

2010-06-07 @ 20:37:17
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se
Postat av: Josefine

Vi är verkligen twilight-nördz. But we're proud of it :). Det ska verkligen bli kul att gå och se twilight fan-eventet. Längtar! :D

2010-06-08 @ 12:57:17
Postat av: Michelle

Åh, va häftigt! Jag övervägde att hämta biljetter, men blev inte så. Men OM rob hade kommit, hell yes!

Sv: Jag har kollat med dem, men STS känns bättre :)

2010-06-08 @ 23:09:02
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: AnnG

Bellz: Haha Ja jag med!:)



Josefine: Haha Ja det är vi verkligen :D Ja, det ska bli så himla kul! :D Woho!



Michelle: Haha Ja, jag hoppas fortfarande att han typ ska komma ändå, i smyg :P Jag kollade in STS jag också nu, och jag tycker att det verkar urbra, så jag förstår att du fastnade för dem! :)

2010-06-09 @ 16:00:56
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0