Ett stycke blogginlägg jag vill minnas. För det är så fint och rätt alltihop.

"jag har de bästa vänner man kan tänka sig. de är ärliga, snygga, smarta och hemskt roliga. de får mig alltid på bra humör och varje gång vi ses är det som att vi aldrig varit ifrån varandra även om det gått alldeles för lång tid sedan sist. och jag har min familj, alltid. det känns tryggt. var jag än hamnar kommer jag alltid ha människor som bryr sig om mig. som skyddar mig mot elakheter och som stryker mig över ryggen när det behövs. jag känner att jag kan stå över allt annat så länge jag har de där speciella människorna i mitt liv. och jag orkar liksom inte få ont i hjärtat över andra människors idioti för sanningen är den att de är så långt ifrån mig och jag behöver inte umgås med dem. det känns skönt. jag kan med ett enkelt knapptryck ta bort kontakten från min msn-lista och sedan behöver jag aldrig aldrig mer bry mig.

tack för att ni inte är sådana.
tack för att ni är mina."



Lini ar sa bra pa att satta ord pa saker och ting. Hon prickar liksom alltid ratt. Allt hon skriver har kanner jag med. Det stammer verkligen. Det har jag insett har nere, mer an nagonsin. Att ni ar bast i varlden. Forlat for att jag inte namnde det sist. Men jag vill inte verka tjatig. Tack for att ni ar sa bra och fina iallafall. Och tack Lini for att du ar sa sjukt bast pa sa manga satt och vis. Alla svenskar jag lart kanna har nere har jag visat din blogg for, och alla tycker som jag - att du ar verkligen har skrivartalang. Du ar sa fin och bra, min van!


PS: Om en timme drar jag Fraser island, varldens storsta sandö! Vi ska campa och regnet oser ner, sa det blir nog intressant, hähä. Och pa mandag ska vi segla i Stora barriarrevet bland whitsunday-oarna. Det ska bli underbart.

Tanker pa er dar hemma! Puss!

Kommentarer
Postat av: lina

ååh annG, nu börjar jag böla. så himla fint. jag säger ju det; jag har världens bästa vänner! jag är så tacksam! önskar jag kunde visa det varje dag! ååååååhhhh!! <3

2010-03-03 @ 16:19:39
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Anonym

åååh Fraser! och ååååh Whitsundays! Kör lite i sandgroparna och snorkla lite bland sköldpaddor för mig också :)p.s om ni möjligtvis hänger kvar en natt i Airlie Beach, så rekommenderar jag varmt att gå och dansa loss på Mama Africa ;)

2010-03-07 @ 03:52:35
Postat av: AnnG

lina: Gulle-Lini, du ar sa fin och bra vet du. ja, du har sa ratt, ni ar VARLDENS basta! Pusspuss! <3



(gissar pa Sarah? ;D) : Haha ;D Absolut! :D Tyvarr traffade jag inte pa nagra skoldpaddor (forutom en stackare som lag pa stranden pa Fraser och holl pa att do. :/ Tack for tipsen babe! :D

2010-03-13 @ 00:19:09
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0