Hittade just detta och undrar: Varför gör det mig så väldigt glad?



Kanske för att de fnissar och tittar på varandra så gulligt åt Titanic-klippet. Kanske för att Leo är så charmig när han simulerar macho vedhuggare när Kate säger "He's a MAN now". Kanske för att Kate inte riktigt ger Leo någon komplimang när hon ska säga hur han förändrats, för hon vet att han hatar komplimanger, men han säger världens finaste saker om henne och det är så gulligt att jag dör.


Eller så är det för att Leo är min första och största crush och jag älskar Kate lika mycket och jag vill att de ska inse hur mycket de älskat varandra i alla år för ingenting kommer upp till det de har och det finaste är att de upptäcker sin kärlek för varandra på en båtresa över Atlanten när de står i fören och Kate säger "This is where we first met" och man skulle kunna tro att Leo ska pussa henne i pannan som i filmen men det gör han inte för han pussar henne på munnen och nio månader senare får de en mini-Leo och senare några mini-Kates som alla springer runt på gräsmattan och fnittrar när deras numera gifta mamma och pappa dansar i trädgården till en låt bara de hör för det gör de alltid efter att de bråkat om disken och blivit sams igen fast sen när de kysser varandra så kan inte barnen låta bli att ropa "Blää" för de vet att pappa kommer jaga och kittla dem tills de dör om de gör så och det gör Leo för han älskar sina barn och sin familj så mycket att det inte går att beskriva och när han vänder sig om för att titta på Kate så ser han i hennes ögon att för henne behöver han inte beskriva det hon vet precis.

Kommentarer
Postat av: Kimp

Jag älskar dom!

2011-03-30 @ 20:02:30
URL: http://sockerbob.wordpress.com
Postat av: Elin Nyhlen

Vad jag har för lön är väll ganska oväsentligt, det beror ju helt på vad du sökt för jobb. Dessutom varierar lönen beroende på jobb (som sagt) & sen ålder. Har du sökt jobbet själv har du högre lön än vad du skulle haft om du gått via ett bemanningsföretag.

2011-03-31 @ 01:56:39
URL: http://www.elinyhlen.se
Postat av: AnnG

Kimp: Du har bra smak!



Elin Nyhlen: Tack för informationen. Du låter lite irriterad så jag ska se till att inte störa dig mer :)

2011-03-31 @ 20:33:48
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0