En kort sammanfattning av december

I början av december var jag i London med Josse och hälsade på hos Märdie och Amanda. Helgen efter det var jag i Malmö med farmor och såg Ola Salo i "Jesus Christ Superstar". Veckan därpå var jag i Eskilstuna med Sofia och var på arbetsintervju. Och i slutet av den veckan fick jag reda på att jag fått jobbet. Sedan var det fest med en massa roliga människor hos Johansson innan vi drog till Amazon och hade lika kul där. Därefter kom julveckan, med allt vad det innebär, med släkt och familj. I förrgår var jag hos Camilla med Josse och spelade spel, och igår var jag och mina underbaringar hos Märd och hade det så mysigt som bara vi kan. Och i övermorgon är det nyårsafton, och då ska vi alla till Camilla. Och sedan är 2008 slut.

Jag kan inte låta bli att tänka att det här året avslutades med en riktig kanonmånad. Och det är allt tack vare mina fränds. Allt. Det har jag räknat ut nämligen, så då är det så.

För när vi var samlade nästan alla där igår, så kunde jag inte må annat än bra. Och jag fick ett sånt där moment som man får ibland, då man förstår att man är hemma. Då man liksom vill krama hela rummet för att det innehåller så fina människor.

Så jag vill bara säga tack för att ni finns. Ni är finast, bäst och vackrast, glöm inte det!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är också finast, bäst och vackrast, glöm inte det hörru! :D Det var supernajs igår! Längtar till nyårsafton! <3

2008-12-29 @ 22:58:18
Postat av: AnnG

Elin: Du är så underbar Jay! Ja, visst var det! Jag längtar jag med, Massor! <3

2008-12-30 @ 01:43:40
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0