Det närmar sig!

Nu är det dan före dopparedan - en perfekt dag för en liten dans!
Här med bloggens mesta kommenterare (ja, jag har räknat).

   

Send your own ElfYourself eCards


Kan ni inte se dansen här (vilket i så fall beror på att bloggen fortfarande inte vill det jag vill), så klicka här istället.

Nu är det mys på hög nivå. Mamma har just tänt en brasa och en massa ljus, var stans finns paket som ligger och väntar, julmusiken är igång och i glasen har vi julmust. Atmosfären känns precis så julig som jag vill att den ska vara. Juligare än den känts på flera år faktiskt. Lite snö på det så är det perfekt. Men än är det inte julafton, än har naturen tid att göra årets jul vit. Och så kommer jag att fortsätta tänka tills efter juldagarna. Då får snön gärna försvinna, för på nyårsafton är det obligatoriskt med klackar, och sådana är det ju ganska mycket lättare att gå i på en snölös mark, som inte är hal och dann.


God dag-före-julafton!


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHAHAAAA :D <3 Fyfasen vad ful-sött! Synd att det kostade att ladda ner den (jag försökte, hihi).

2008-12-23 @ 21:34:01
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Pöss på dig Märd!!! <333

2008-12-24 @ 13:26:04
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0